Forum po 30-tce Strona Główna po 30-tce
niezwykła strona niezwykłych użytkowników
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opony zimowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Mechaniczna Pomarańcza
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EMES
emerytowany hank moody


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 7868
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1187 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Sob 14:59, 19 Gru 2009    Temat postu: Opony zimowe

No i chciał nie chciał w koncu trzeba bedzie zmienić

Słyszał ktoś lub ma opony marki KELLY ? (ponoć podwykonawca dla goodyeara)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poldek
googletyczny autopostowicz


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 15624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1119 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 21:15, 19 Gru 2009    Temat postu:

Nie kombinuj z oponami, pamietaj ze jedyny lacznik pomiedzy samochodem a droga to kilkanascie cm2 gumy od ktorych moze zalezec Twoje bezpieczenstwo.


PS. Czy emes na pl.misc.samochody to Ty?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poldek dnia Sob 21:16, 19 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saper
mściwy półgłówek


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 3801
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 507 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: skontenera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:36, 19 Gru 2009    Temat postu:

Kupujac inne gumy tez kupujesz nonamy?
Ja zimowe mam bf goodrich. Jestem bardzo zadowolony. Wczoraj do poznej nocy sie slizgalem na placu i opony daly rade.
Letnie mam dunlopy.
O firmie kelly niczego nie slyszalem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EMES
emerytowany hank moody


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 7868
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1187 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 0:42, 20 Gru 2009    Temat postu:

Poldek napisał:

PS. Czy emes na pl.misc.samochody to Ty?


nie

saper napisał:
Kupujac inne gumy tez kupujesz nonamy?


innych gum nie kupuję Tongue out (1)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poldek
googletyczny autopostowicz


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 15624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1119 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 9:56, 20 Gru 2009    Temat postu:

EMES napisał:


nie



to dobrze, bo jakbys tam pytal o ML a tutaj o opony no-name do niego to bym Cie wysmial Blue_Light_Colorz_PDT_02


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EMES
emerytowany hank moody


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 7868
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1187 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 10:15, 20 Gru 2009    Temat postu:

i co, aż trzech kierowców mamy na forum ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14579
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:25, 20 Gru 2009    Temat postu:

W osobówce mam nokiany, w dostawczych jeździłem na vredesteinach, jednak przekonałem się , że do plątania się po mieście ( czyli jeździe z predkością nie przekraczającą 70 km/h ) w zupełnosci wystarczają protektory. Są o ponad połowę tańsze, i tak przy ilości km jakie robia auta opony wystarczają na jeden sezon. Jesli trafi się na właściwy bieżnik, to opony na snieu trzymają znakomicie, pozwalają wspiąć się na każdą górę, a w moim przypadku chodzi własnie o to, a nie o utzrymanie auta na drodze przy predkości 100 km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EMES
emerytowany hank moody


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 7868
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1187 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 11:32, 20 Gru 2009    Temat postu:

Ja póki co jeźdżę na Dunlopach SP1-ach i gdyby nie problem z samym ruszaniem z podporządkowanych to mógłbym dalej tak jeździć. Zawsze uważałem to za szkolenie umiejętności




...jak jazda z zapowietrzonym układem hamulcowym przez dwa miechy po wawie Tongue out (1)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mii
Lilla My


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 10858
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1025 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sama nie wiem skad

PostWysłany: Nie 11:42, 20 Gru 2009    Temat postu:

Zapytałam na jakich jeżdżę Angel no więc na goodyearach, jakichś na gaz, ale nie wiem na czym to polega.

Znalazłam takie coś.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14579
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:14, 20 Gru 2009    Temat postu:

EMES napisał:

...jak jazda z zapowietrzonym układem hamulcowym przez dwa miechy po wawie Tongue out (1)

jesteś zwolennikiem sportów ekstremalnych ?
Proponuję jednak skoki spadochronowe ze związanymi rekami
Blue_Light_Colorz_PDT_02


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EMES
emerytowany hank moody


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 7868
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1187 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 12:21, 20 Gru 2009    Temat postu:

O dziwo nie jestem nie miałem wtedy możliwości żeby to zrobić, bo to nie tylko zapowietrzenie było tylko poszły zaworki na bębnach z tyłu, (poszły z racji tego że okładzina się skończyła na tarczach od ręcznego i zaworki te z nadmiaru miejsca najnormalniej się rozeszły, więc na ręczny też nie było co liczyć) Tongue out (1) było minęło

ale nauka nie poszła w las , dojrzałem wtedy do nie siedzenia komuś na dupie bez sensu jak siedziałem wcześniej, no i trzeba było próbować przewidywać na trzy samochody do przodu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14579
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:37, 20 Gru 2009    Temat postu:

EMES napisał:
Ja póki co jeźdżę na Dunlopach SP1-ach i gdyby nie problem z samym ruszaniem z podporządkowanych to mógłbym dalej tak jeździć....


Pewnie napompowali Ci letnie powietrze do kół
to typowy objaw

Blue_Light_Colorz_PDT_02

A serio całkiem, kiedyś ktoś pewnej blondynce wbił do głowy powyższy tekst i w warsztacie domagała się , żeby po załataniu kapcia koniecznie.. ale to koniecznie !!! napompowano jej zimowe powietrze

Co do jazdy ekstremalnej.... swojego czasu na 1000 - km trasie ( do tego w niedzielę ) dopadłą mnie awaria powodująca, ze wcisniecie sprzęgła powodowało spadek obrotów do zera i zgaśniecie silnika ( czyli nie ma wspomagania.. a to oznacza , że nie ma hamulców i kierownicy ).
A zima była ostra
Czsem krakowało trzeciej nogi albo trzeciej ręki, zeby w kazdej sytuacji utrzymać obroty.. ale dojechałe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14579
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:13, 20 Gru 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
famka_
Baba Jaga


Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 1336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 532 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z domku z czekolady
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 10:31, 21 Gru 2009    Temat postu:

w październiku zmieniłam na Goodyeara UltraGrip z czystego rozsądku , bo większe auto bo cięższe no i nowy nabytek mało obeznany przezemnie wieć wolałam mieć peność , no i po ostatnim tygodniu widzę że wybór na 5 z + Blue_Light_Colorz_PDT_02

a tu polecam do poczytania

[link widoczny dla zalogowanych]

i specyfikacja :

Goodyear UltraGrip 7+ lepiej zachowuje się na mokrych drogach. - Nowa mieszanka powoduje, że składniki bieżnika nie tracą elastyczności oraz zachowują odpowiednie parametry w poszerzonym zakresie temperatur. Mieszanki zastosowane w UltraGrip 7+ pozytywnie wpłynęły na osiągi opony na mokrej nawierzchni bez uszczerbku dla jej doskonałej charakterystyki na śniegu i lodzie.
Dzięki mniejszemu o 8% oporowi toczenia redukuje zużycie paliwa i zapewnia o 5% dłuższe przebiegi niż poprzedniczka. Niższe opory toczenia zmniejszają zużycie paliwa, ograniczając emisję dwutlenku węgla i zanieczyszczenie środowiska naturalnego
Nowa opona posiada zwiększoną zdolność adaptacji do występujących w zimie zmiennych warunków pogodowych. Właściwość tę osiągnięto dzięki zoptymalizowaniu rozkładu ciśnienia w strefie kontaktu opony z podłożem oraz dzięki mieszance nowej generacji opartej na bazie polimerów.
Nowe opasanie - zastosowanie w oponie Goodyear UltraGrip 7+ nowego opasania zapewnia większe bezpieczeństwo w przypadku aquaplaningu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
animavilis
Gość





PostWysłany: Pon 12:01, 11 Sty 2010    Temat postu:

Może to jest trochę nie w temacie, najwyżej mnie EMES wytnie, ale przypomniało mi się, jak wracając busem z W-wy, kierowca dość głośno i bez żadnego skrępowania rozmawiał ze swoim kolegą z firmy w ten deseń:
Gdzie? gdzie się rozkraczył? nie ma innego. Jest ten na letnich, bez ogrzewania. Jak się napakuje (w domyśle: podróżnych) do oporu, to ładnie się trzyma drogi, nie ma sprawy, sam nim jechałem, ale bez ogrzewania teraz nie da rady.
Jezu... ładnie się drogi trzyma...
Powrót do góry
famka_
Baba Jaga


Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 1336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 532 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z domku z czekolady
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 12:08, 11 Sty 2010    Temat postu:

historia żywcem wzięta z naszego PKSu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kilo OK
maszynista z Melbourne


Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 19234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 494 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 12:13, 11 Sty 2010    Temat postu:

animavilis napisał:
Jak się napakuje [/i](w domyśle: podróżnych) do oporu, to ładnie się trzyma drogi, nie ma sprawy, sam nim jechałem, ale bez ogrzewania teraz nie da rady.
Jezu... ładnie się drogi trzyma...


I tu sie zgadzam, pusty nie po co wyjeżdżać na drogę bo zakopie sie na pierwszym podjeździe lub zaliczy rów na ostrzejszym zakręcie, im cięższy pasażer tym bezpieczniejsza podróż.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Mechaniczna Pomarańcza Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin