Forum po 30-tce Strona Główna po 30-tce
niezwykła strona niezwykłych użytkowników
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prezydent Duda
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 53, 54, 55  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Saloon Polityczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kloss
histeryczny kandelabr


Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:31, 14 Sie 2015    Temat postu:

mówiąc o pomniku miałem na myśli taką skalę, nie jakieś popierdułki:



Baronowi zaś proponuję nie mielić po próżnicy ozorem, tylko zacząć wysyłać na konto komitetu Dudy dudki uzbierane w Ameryce, bo jak wiadomo, "liczą się czyny, nie słowa", a przecież nowy prezydent zadeklarował odbudowanie Polski ze zgliszczy, w jakich zostawiły ją rządy realizujące obce interesy Tongue out (1)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pochodzenie O-Ren Ishii
maszynista z Melbourne


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 5578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 363 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: centrum PL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:50, 14 Sie 2015    Temat postu:

Baron von DupenDrapen napisał:
, nie macie fabryki sampchodow ale macie kredyty, zeby kupic szwabskie auta itd itp. Nawet gazet swoich nie macie



Wybaczam Ci, jako obcokrajowcowi, tą skrajną ignorancję.

Branża automotive w Polsce wypracowuje blisko 10 proc. PKB i odpowiada za jedna dziesiątą polskiego eksportu. Według prognoz AutomotiveSuppliers.pl w 2014 r. wartość eksportu wyniosła 18,6 mld euro. W Europie Polska uznawana jest za zagłębie samochodowe.

Marki własnej nie mamy bo skrajna prawica, która wtedy rządziła krajem, nienawidzi niemców i nie sprzedała FSO do VW. VW chciał wykupić wszystkie marki w okolicy ale nie - w Polsce Bóg nie pozwala, nawet Wanda przecież Niemca nie chciała.
Mimo to, mamy np. Solarisa.

Co do samych montowni - poza zatrudnieniem pisiorstwa na taśmy produkcyjne, w grę wchodzi setki lokalnych dostawców, transfer wiedzy i kultury pracy (międzynarodowe środowisko to bardzo dobra depisioryzacja), zatrudnienie dla kilkudziesięciu menedżerów różnego szczebla. Nie mówiąc już o zupełnie niepoliczalnych kwestiach jak to że wszyscy gdzieś muszą żreć, pić piwo i spać...

ps
tymczasem, kontakt z psychologiem by nie zaszkodził*

TATA na Słowacji:
Baron napisał:
nalezy odsunąć PO od władzy, bowiem Jaguar wybrał Slowację


TATA w Polsce:
Baron napisał:
Gratulacje dla PO
TATA wybrał Polskę jako miejsce, w którym wybuduje swoją montownie samochodów. Dlaczego Polska? - Bo w całej Europie nie ma drugiego takiego kraju, gdzie siła robocza byłaby tak tania, a zwykli ludzie zarabiali by tak niewiele. Oto efekty gospodarczego cudu 26-lecia III RP!


* ups, zapomniałem że to w Twoim kraju min. 100k usd Blue_Light_Colorz_PDT_02


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Pochodzenie O-Ren Ishii dnia Pią 7:53, 14 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leon
maszynista z Melbourne


Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 6677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:52, 14 Sie 2015    Temat postu:

Kilo wyliczyłeś że dużo kasy idzie na emerytów, a i tak emerytury niskie.
Wyobraź sobie że Duduś chce oby takich emerytów było jeszcze więcej.
Więc jak wysoka będzie emerytura za kilka lat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:15, 14 Sie 2015    Temat postu:

Baron von DupenDrapen napisał:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawe dlaczego teraz dopiero alarmuje. Ja juz kilkanascie lat temu alarmowalem powiniem byl zostac profesorem ekonomicznym
nudziarz - trzeba myslec z wizja
nie powinienem napisac:
"nalezy odsunąć PO od władzy, bowiem Jaguar wybrał Slowację"
tylko "nalezy odsunąć PO od władzy, bowiem Polska nie ma FSO" (ktore mogloby montowac samochody na Slowacji
No coz moze nie bedzie tak zle jak juz wszystko wyprzedacie i szwaby zakreca kurek z pieniedzmi to bedziecie mogli kupic uzywane ... TATA nano
Nie wiem jakie sa place na montowniach w Polsce podejrzewam, ze nie wysokie bo i naczej ludzie by nie narzekali i nie wyjezdzali ...
Zal mi tej Rzeczpospolitej, ze ja tak rozlozyli ...

Już PORI napisał co nieco na ten temat i postawił diagnozę dotyczącą tych bzdur. Symptomatyczne, że najwięcej na temat Polski wypowiadają się ludzie, którzy mają najmniej wiedzy na tematy, w których się wypowiadają, a wystarczy trochę się zainteresować. Ograniczając się tylko do przemysłu motoryzacyjnego można zacząć od tego, że Polskie firmy są dostawcą linii produkcyjnych kompletnych lub ich części oraz oprogramowania do nich, dla koncernów motoryzacyjnych.
W Polsce to tylko „montownie”? Nieprawda!!! Na całym świecie praktycznie nie ma fabryk – zwłaszcza przemyśle motoryzacyjnym, które wszystko produkują u siebie. Polska jest jednym z największych dostawców tych bardziej skomplikowanych podzespołów samochodowych. W Polsce istnieje 16 spośród 40 fabryk samochodowych istniejących w Europie środkowo wschodniej. Te nasze fabryki wyróżnia to, że to w nich istnieją coraz bardziej rozbudowywane działy badawczo rozwojowe. Np. cały dział badawczy przeniosła do Polski amerykańska TRW – jeden z największych dostawców pasów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych oraz innych systemów bezpieczeństwa.
Co „montujemy” w Polsce?
Volkswagen Motor Polska Sp. z o.o. w Polkowicach - to jedna z 3 fabryk silników należących do koncernu Volkswagen AG (Salzgitter w Niemczech i Gyor na Węgrzech) Koncern ocenia, że w Polkowicach produkcja ma najwyższą jakość. Produkowane są wysokoprężne 1,9 TDI i 2,0 SDI 2V ( VW Bora, Polo, Golf, Passat, Sharan, Touran, T5, Caddy, New Beatle; w Seacie Ibiza, Toledo i Cordoba; Skodzie Fabii, Octawii i Superb oraz w AUDI A3, A4 i A6). Silniki Common Rail 1,6 l oraz 2,0 TDI 81 kW/110KM - (VolkswagenGolf i Passat). Wykorzystuje się je także w samochodach produkowanych w fabryce Volkswagen Poznań w Antoninku pod Poznaniem
Aktualnie w Tychach powstaje fabryka finansowana przez GM do produkcji najnowocześniejszych silników wysokoprężnych 1,6 l. Inwestycja za 950 mln USD. Dzięki temu w Tychach i Gliwicach w całości powstawać będą samochody OPEL ASTRA i pewnie inne modele wyłącznie z podzespołów produkowanych w Polsce. To nie jest montownia! Łącznie z innymi polskimi podzespołami to kompletna polska produkcja. Montownia Astry i Vectry istniała na terenie FSO do 2000 roku. W Bielsku Białej produkowane są w całości silniki dla Fiata: wysokoprężny 1,3 Mjtd i benzynowy 0,9 Twin Air . Magnetti Marelli w Sosnowcu i Bielsku Białej produkuje osprzęt elektryczny, główne elementy zawieszenia oraz najnowocześniejsze układy wydechowe, które są montowane w fabrykach koncernu FIAT w Europie a także produkowanych w Tychach samochodach Lancia Epsilon, Fiat 500i Fiat Abarth. W tym samym rejonie Śląska jest produkowanych coraz więcej podzespołów dla firmy BMW.
Volvo korzysta z polskich podzespołów: felgi – Słupsk, elektryczny osprzęt silnika - Mielec, konstrukcja siedzeń – Grójec, tylne lampy – Chrzanów oraz polskie akumulatory. Wałbrzych to oczywiście Toyota Motor Manufacturing Poland. Produkowane są wysokoprężne 1,4 l, 2,0 l, oraz benzynowy 1 l. Z tymi polskimi sinikami jeżdżą samochody Toyoty Aygo, Yaris i Auris. W Wałbrychu produkowane są również skrzynie biegów – manualna i półautomatyczna.
Toyota Motor Industries Poland - Jelcz Laskowice to wysokoprężny 2,2 D-4D Common-Rail.
Isuzu Motor Polska w Tychach produkuje rocznie 300 tys 1,7 l CDTi (Opel Astra IV)
W Poznański Wojskowych Zakładach Motoryzacyjnych trwają przygotowania do produkcji silników dla sprzętu wojskowego – ciężarówek, czołgów i samochodów terenowych. Będziemy samowystarczalni.
O całkowicie polskim zakładzie produkującym supernowoczesne autobusy – między innymi hybrydowe, tramwaje i trolejbusy SOLARIS. Zakład produkuje w Bolechowie pod Poznaniem oraz w jeszcze trzech innych miejscach.
To tylko tyle o motoryzacji.
Można by o elektronice, inżynierii materiałowej itd.
„Polska to montownie”? Nawet śmiać się nie chce…


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pochodzenie O-Ren Ishii
maszynista z Melbourne


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 5578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 363 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: centrum PL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:27, 14 Sie 2015    Temat postu:

Formalny napisał:
Te nasze fabryki wyróżnia to, że to w nich istnieją coraz bardziej rozbudowywane działy badawczo rozwojowe. Np. cały dział badawczy przeniosła do Polski amerykańska TRW – jeden z największych dostawców pasów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych oraz innych systemów bezpieczeństwa.


TRW przejął albo zaraz przejmie ZF (Niemcy), teraz mają gdzieś 6 miejsce na świecie. A do ZF przymierza się Bosch (nr. 1 na świecie w branży automotiv) - jeżeli dojdzie to do skutku to będzie mega gigant.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:12, 14 Sie 2015    Temat postu:

Pochodzenie O-Ren Ishii napisał:
Formalny napisał:
Te nasze fabryki wyróżnia to, że to w nich istnieją coraz bardziej rozbudowywane działy badawczo rozwojowe. Np. cały dział badawczy przeniosła do Polski amerykańska TRW – jeden z największych dostawców pasów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych oraz innych systemów bezpieczeństwa.


TRW przejął albo zaraz przejmie ZF (Niemcy), teraz mają gdzieś 6 miejsce na świecie. A do ZF przymierza się Bosch (nr. 1 na świecie w branży automotiv) - jeżeli dojdzie to do skutku to będzie mega gigant.

Dokładnie tak - przecież Bosch to już jest potęga w tych systemach, którymi na rynku amerykańskim zajmuje się TRW ! Biorąc pod uwagę strategię finansową firmy Bosch i ilość firm zależnych i innego rodzaju powiązań oraz przejęć, to połknięcie TRW będzie całkiem naturalne...
Przy okazji: Bosch to także produkcja motoryzacyjna w Polsce - systemy hamulcowe w Mirkowie pod Wrocławiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Formalny dnia Pią 11:14, 14 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Baron von DupenDrapen
maszynista z Melbourne


Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 218 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:34, 14 Sie 2015    Temat postu:

pori:
jako "opanowanemu przez przypadlosc lewackosci" tez ci wybaczam
Gwoli scislosci nie jestem obywatelem amerykanskim wiec, a zatem nie jestem obcokrajowcem


"...Marki własnej nie mamy bo skrajna prawica, która wtedy rządziła krajem, nienawidzi niemców i nie sprzedała FSO do VW..."

Jak by sprzedala to tez bysmy marki nie mieli
No a dlaczego wszyscy chca sprzedawac fabryki komus tam.



kloss: (...tylko zacząć wysyłać na konto komitetu Dudy )
ja(my) swoja cegielke juz dalem w postaci 2000m^2 placu we W-wie


Formalny:

Jezeli mialbym strescic Twoja wypowiedz :

Volkswagen Motor Polska Sp. z o.o. w Polkowicach

Tychach powstaje fabryka finansowana przez GM

W Bielsku Białej produkowane są w całości silniki dla Fiata:

Magnetti Marelli w Sosnowcu i Bielsku Białej produkuje ...

...w rejonie Śląska jest produkowanych coraz więcej podzespołów dla firmy BMW.

Volvo korzysta z polskich podzespołów

Wałbrzych to oczywiście Toyota Motor Manufacturing Poland

Isuzu Motor Polska w Tychach produkuje

Bosch to także produkcja motoryzacyjna w Polsce

Jednym slowem poza jakimis Wojskowych Zakładami Motoryzacyjnymi i zakladem trolejbusow polskich fabryk nie ma. Wiec jezeli nie montownie to jakies zaklady pryferyjne.

O bankach nie bede wspominal be nie chce sie z rana wqurwiac
I na dodatek wlasnie przeczytalem ze nastepny "polski bank"(SK) chca rozwalic.

Czyli skutek tego jest taki ze centrale zarzadzajace nie sa w Polsce.
Dochody sa w lwiej czesci zapewne odprowadzane za granice.
(pamietacie pewno co bylo w fabryce fiata niby dochodowej: problem we wloszech to przypierniczyc w polski odzial )

Ot co.

PS.
Wbrew pozorom jedziemy na tym samym wozie

Dla mnie jak wszystko sprzedacie lub oddacie w obce zarzadzanie to nawet dobrze, bo przepasc placowa miedzy panstwami kotnrolujacymy dostep do kapitalu sie poglebi i bede mogl taniej najac robotnikow do wykonywania roznych robot domowych i remontowych



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:22, 14 Sie 2015    Temat postu:

Baron von DupenDrapen napisał:
pori:

Formalny:
Jezeli mialbym strescic Twoja wypowiedz :
Volkswagen Motor Polska Sp. z o.o. w Polkowicach
Tychach powstaje fabryka finansowana przez GM
W Bielsku Białej produkowane są w całości silniki dla Fiata:
Magnetti Marelli w Sosnowcu i Bielsku Białej produkuje ...
...w rejonie Śląska jest produkowanych coraz więcej podzespołów dla firmy BMW.
Volvo korzysta z polskich podzespołów
Wałbrzych to oczywiście Toyota Motor Manufacturing Poland
Isuzu Motor Polska w Tychach produkuje
Bosch to także produkcja motoryzacyjna w Polsce

Jednym slowem poza jakimis Wojskowych Zakładami Motoryzacyjnymi i zakladem trolejbusow polskich fabryk nie ma. Wiec jezeli nie montownie to jakies zaklady pryferyjne.

(bla, bla, bla...)


Tyle wysiłku włożyłeś w streszczanie a w efekcie jeszcze bardziej trafiłeś kulą w płot. To jest tak, gdy chce się na siłę lansować jakąś tezę w temacie, o którym nie ma się pojęcia. To jest tak mniej więcej ja z ciągnięciem sprawy katastrofy smoleńskiej przez "fachowców" nie mających najmniejszego nawet pojęcia o lotnictwie.
Może spróbuję Cię skłonić do zastanowienia się jak ten świat przemysłu przez wielkie "P" jest zorganizowany. Fabryk "narodowych" istniejących samodzielnie prawie nie ma bo większość należy albo do grupy kapitałowej albo są częścią struktur powiązanych organizacyjnie, własnościowo i we wszelki możliwy sposób. "Mali" na rynku teraz nie utrzymują się samodzielnie. Prawdopodobnie jesteś przekonany, że znane marki niemieckie, brytyjskie, szwedzkie, amerykańskie, włoskie itd to firmy narodowe. To bzdura. Podam kilka przykładów, chociaż można tysiące.
Motoryzacja:
Rolls-Royce Motor Cars od 1998 roku jest własnością grupy Volkswagen.Prawo do marki Rolls-Royce należy do BMW i dlatego na podstawie umowy podpisanej pomiędzy obiema firmami, od 2003 kontrolę nad RR sprawuje BMW.

Do General Motors należą obecnie firmy motoryzacyjne: Holden – australijska, Opel - niemiecka, Vauxhall - brytyjska, a do 2010 roku jeszcze szwedzki Saab Motors a jeszcze wcześniej koreańskie Daewoo.

FIAT, Fabbrica Italiana Automobili Torino. Oprócz włoskich firm W skład grupy wchodzą między innymi Fiat Auto Poland, Zastava (Serbia), Jeep i Dodge, Chrysler z dyrekcją w Holandii.

Volvo – Szwecja. Należy do Geely Automobile, chińskiego producenta samochodów osobowych. Siedziba w Taizhou, w prowincji Zhejiang.

To może przykład z innej branży?
Electrolux – szwedzka firma produkująca AGD Produkuje pralki, zmywarki, lodówki odkurzacze i kuchenki pod markami firm wchodzących w skład grupy: Electrolux, AEG, Zanussi, Eureka, Faure i Frigidaire.

Z tym określeniem "zakłady peryferyjne" ośmieszyłeś się ostatecznie bo udowodniłeś, że nawet nie przyjmujesz do wiadomości tego co czytasz (SOLARIS -zakłady trolejbusów )
Gdy chcesz o czymś napisać zajrzyj choćby do Wikipedii żeby mieć choć ogólne pojęcie na temat.
Tak więc zamiast wymyślać z kapelusza wzięte teorie za przykładem polonijnych frustratów, spróbuj co nieco dowiedzieć się o faktach dotyczących kraju w języku którego piszesz. Inaczej wynika z tego bleblanie albo pisiorska propaganda (co na jedno wychodzi)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Formalny dnia Pią 21:23, 14 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Baron von DupenDrapen
maszynista z Melbourne


Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 218 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 3:51, 15 Sie 2015    Temat postu:

Formalny napisał:

...


Nie bardzo rozumiem, jaka jest Twoja myśl przewodnia.
W swoim dość długim, szczegółowym wywodzie przeplatanym tendencyjnym psioczenia na pis wykazałeś, że rożne firmy są własnością innych firm z rożnych krajów. Co więcej żadna z wymienionych przez Ciebie większych firm zarządzających lub grup kapitałowych nie jest polska lub w większości polska. Natomiast są amerykańskie, włoskie, niemiecke, chińske itd.

Więc jeżeli ten ostatni fakt jest źródłem Twojego rozczarowanie to się całkowicie zgadzamy.

(Jeśli chodzi o firme Solaris no to b. pięknie, że jest polska. Zobaczymy jak długo)



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pasztet
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 4878
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 524 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:02, 15 Sie 2015    Temat postu:

Kiedy wg Barona spółka prawa handlowego jest polska, a kiedy nie?

Może Baron najpierw zdefiniuje o co mu biega, zamiast tak pierdolić trzy po trzy.

PS. Wiedziałem, że jak będzie Jaguar - źle, jak nie będzie - też źle


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pasztet dnia Sob 8:13, 15 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserwator
wróg prefektury


Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia 5

PostWysłany: Sob 8:50, 15 Sie 2015    Temat postu:

koszty pracy? jaja sobie robicie czy wy tak na poważnie?

wiedząc cokolwiek o PO i ich sposobie prowadzenia interesów to rozmowy z TATA pewnie już trwają kupę czasu a firma dostanie takie ulgi, że wam w tych waszych kalkulatorach cyferki wyblakną z przerażenia

oczywiście gratulacje dla PO...
... złożą nudziarz, kewa i reszta myślącego towarzystwa, na pewno nie ja


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez obserwator dnia Sob 8:51, 15 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leon
maszynista z Melbourne


Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 6677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:56, 15 Sie 2015    Temat postu:

A może TATA przestraszył się rządów PiSu z Dudą na czele Sick
Bo skoro chcą wszystko repolonizować to może i tego TATY chcieli by przejąć. 050


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserwator
wróg prefektury


Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia 5

PostWysłany: Sob 9:07, 15 Sie 2015    Temat postu:

Leon napisał:
A może TATA przestraszył się rządów PiSu z Dudą na czele Sick
Bo skoro chcą wszystko repolonizować to może i tego TATY chcieli by przejąć. 050

jak masz ochotę na "ciętą satyrę" możesz skomentować na "POwyborczych łzach" doniesienie o sejmowej komedii pomyłek [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez obserwator dnia Sob 9:08, 15 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leon
maszynista z Melbourne


Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 6677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:18, 15 Sie 2015    Temat postu:

Leon napisał:
Jak Duda ciemny lud (czyt. wyborcy PiSu) zrobił w bambuko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawi mnie czy biskupów też wyroluje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leon dnia Sob 9:37, 15 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kilo OK
maszynista z Melbourne


Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 19237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 494 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 11:28, 15 Sie 2015    Temat postu:

Gdy Fiat chciał ograniczyć produkcję w Turynie, rząd Włoski doprowadziłdo tego że ograniczył produkcję w Tychach, zakładzie produkującym taniej i wydajniej.
A to jeden z przykładów, jak ktoś chce nich poszuka pomocy publicznej ma GM, Chevi, pomocy Niemiec dla rodzimych producentów poprzez dofinansowanie do zakupu nowych aut....
Więc nie opowiadajcie pierdół.

Pasztet napisał:
Kiedy wg Barona spółka prawa handlowego jest polska, a kiedy nie?

Może Baron najpierw zdefiniuje o co mu biega, zamiast tak pierdolić trzy po trzy.

PS. Wiedziałem, że jak będzie Jaguar - źle, jak nie będzie - też źle

Może wtedy gdy połaci w RP podatek dochodowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:34, 15 Sie 2015    Temat postu:

Baron von DupenDrapen napisał:
Formalny napisał:

...


Nie bardzo rozumiem, (...)


Możemy podsumować naszą wymianę zdań Twoim stwierdzeniem:
"Nie bardzo rozumiem,)
Ja zacytuję swoją myśl:
- Koślawo to wychodzi, gdy ktoś nie znając tematu na siłę dopasowuje swoje wypowiedzi do lansowanej tezy lekceważąc fakty i wiedzę (lub po prostu ich nie rozumiejąc).
To się bardzo nieładnie nazywa, ale by zakończenie (!) wymiany zdań na ten temat było eleganckie napiszę tylko: dziękuję za przedstawienie poglądów...
I to by było na tyle... (jak mawiał profesor mniemanologii stosowanej, Jan Tadeusz Stanisławski) ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:47, 15 Sie 2015    Temat postu:

Pasztet napisał:
Kiedy wg Barona spółka prawa handlowego jest polska, a kiedy nie?

Może Baron najpierw zdefiniuje o co mu biega, zamiast tak pierdolić trzy po trzy.

PS. Wiedziałem, że jak będzie Jaguar - źle, jak nie będzie - też źle

W zasadzie Baron zdefiniował... wróć - zaprezentował "o co mu biega". On cytuje jak akt wiary jedną z tez lansowanych tu i ówdzie a bardziej ówdzie. A to, że w większości nie mają sensu, ich wyznawców nie obchodzi...

To z "Jaguarem" jest częścią tego bezsensu, który używany jest jako środek do robienia biednym ludziom wody z mózgu byle by pokazać, że się ma lepsze poglądy. Jak to mówił ideolog PiS, niejaki Jacek Pirat Wazelina Kurski: "ciemny lud to kupi". I kupuje, jak widać na załączonych obrazkach...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Formalny dnia Sob 11:48, 15 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:10, 15 Sie 2015    Temat postu:

Kilo OK napisał:
1616.17 zł
To są koszty jakie ponosi pracodawca przy wypłacie pracownikowi 1000zł na rąsie.





tak się własnie manipuluje faktami uzywając do tego liczb, tak jak nam wygodniej.

skoro koszt pracodawcy to 1616 zł a obciążenia wynosza 616 zł to stanowią one łacznie 38 % kosztu.
Odejmując ok 60 zł podatku - ZUS wyniesie te trzydziesci kilka procent ., a nie Twoje 60 %
Pracownik - jako osoba , także nie zaplaci 60% bowiem ponoszone przez niego obciazenia, to ok 340 zł. ( placa brutto 1340, netto - 1000 ), czyli ok 25,3 % płacy brutto.

Naprawdę rośniesz na nastepcę Goebbelsa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nudziarz dnia Sob 15:17, 15 Sie 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:45, 15 Sie 2015    Temat postu:

Gdy pan Duda (jeszcze nie Prezydent)w czasie kampanii prezydenckiej jeździł po kraju dużo mówił o pojednaniu ponad podziałami.Dziś w Radzyminie przypomniał czasy dwudziestolecia wojennego czas wojny z bolszewikami jak powstawały Gdynia Centralny Okręg Przemysłowy jak powstawały huty stocznie i zakłady pracy jak z ruin powstawała Polska.Mówił o wspólnym budowaniu ile było w tym pasji.Dziś choć mamy wolność i dobrobyt mamy też i wojnę polsko - polską.Zapomniał tylko że w tamtych czasach choć też bywały kłótnie polityczne ale nie było PiS-uaru i jego lidera z chorą ambicją władzy.Tak chciałbym zobaczyć jak Prezydent Duda będzie próbować pogodzić ze sobą dwie największe partie polityczne albo pogodzić prawicę z lewicą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kloss
histeryczny kandelabr


Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:17, 16 Sie 2015    Temat postu:

Baron ma wiele racji i próby dyskredytowania go przez Formalnego (czczy populizm) albo Paszteta (liberalny populizm) mogą wydawać się uprawnione - nie są. Ale Baron także błądzi, żeby nie było.

kapitał nie ma ojczyzny - jeśli Baron tego nie rozumie to jest ćwokiem

jeśli dany kraj ma niedostatek kapitału, gospodarcze nóżki mu się trzęsą, to musi wchodzić w umowy z kapitałem, które nie są w 100% dla niego korzystne - można płakać i złorzerzyć, ale taka jest rzeczywistość


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kloss dnia Nie 1:18, 16 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Saloon Polityczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 53, 54, 55  Następny
Strona 2 z 55

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin