Forum po 30-tce Strona Główna po 30-tce
niezwykła strona niezwykłych użytkowników
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

W sprawie regulaminu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Sprawy techniczne i administracyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AliAs99
Gość





PostWysłany: Wto 23:03, 03 Mar 2009    Temat postu:

Seeni napisał:
Jak nie uchwalicie dzisiaj to jutro zgłoszę swój projekt.

Ja chyba też się nie będę oglądał na powstające tu propozycje i też napisze sam regulamin. Na koniec utworzymy dział "Regulaminy forum" i tam umieścimy wszystkie w oddzielnych topikach.
Powrót do góry
AliAs99
Gość





PostWysłany: Wto 23:04, 03 Mar 2009    Temat postu:

beata napisał:
Ali jesteś w trakcie pisania regulaminu ?

Mam konspekt. Pisanie regulaminu, to jak pisanie konstytucji. Pół godziny nie wystarczy.
Powrót do góry
Poldek
googletyczny autopostowicz


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 15624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1119 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 23:08, 03 Mar 2009    Temat postu:

A moze umiescic wszystkie propozycje na tym jhednym topiku, jak pisze AliAs i uznac ze wszystkie sa obowiazujce?

I kazdy uzytkownik bezie mogl wybrac ktorego regulaminu chce przestrzegac, ale wyboru bedzie mogl dokonac tylko raz i od tej pory bedzie zobowiazany do postepowania zgodnie z wlasna decyzja, odstepstwo od nij lub proba powolowyanai sie na regulamin ktorego nie wybral bedzie karane tygodniowym banem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poldek dnia Wto 23:10, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bea.ta
apiratka


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 3801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 219 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:10, 03 Mar 2009    Temat postu:

Jakiś gość na bezidentyfikatora napisał b. rozsądną rzecz( apropo tworzenia regulaminu)
Weź to pod uwagę Aliasie.

Dobrejnocy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AliAs99
Gość





PostWysłany: Wto 23:13, 03 Mar 2009    Temat postu:

Aproxymat napisał:
Trudno, musi być trochę konsekwencji, bo nikt nie będzie akceptował regulaminu uchwalonego przez administrację, która już od początku go nie będzie przestrzegać.

Prawdę mówiąc, to gdyby nawet już teraz obowiązywały te hipotetyczne regulaminy, które omawiamy, to pana jupitera i tak nie można by skazać, bo nie otrzymał trzech ostrzeżeń.
Powrót do góry
AliAs99
Gość





PostWysłany: Wto 23:23, 03 Mar 2009    Temat postu:

animavilis napisał:
skracać, minimalizować, upraszczać, polerować szczegóły? Tak

To ja bardzo proszę Panią o pomoc, animavilis. Skoro zgadza się Pani na moja chronologię, to razem stworzymy regulamin, jakiego internet jeszcze nie widział.
Ja oczywiście przystaję na to, żeby były punkty, bo inaczej regulaminu czytać się nie da.

Jak skończymy, to ten nasz regulamin wystawimy rzecz jasna do konkursu wszystkich regulaminów.
Honorarium oczywiście dzielimy się fifty-fifty ( [link widoczny dla zalogowanych] )


edit.

No mam już wreszcie tę swoją wersję. Taki pośpiech tutaj panuje (a już szczególnie pani beata mnie popędza) - musiałem się pośpieszyć.
W/g tych punktów, które wcześniej w szkicu zrobiłem mam pierwszą wersję roboczą. Dodałem punkt 6.
No i czekam na jakieś konkretne uwagi lub poprawki.




1. Forum w zasadzie przeznaczone jest dla ludzi dojrzałych - trzydziestoletnich lub starszych. Tworzymy je, gdyż potrzebujemy miejsca w sieci, gdzie swobodnie możemy wymieniać swoje myśli, poglądy oraz po prostu spędzać ze sobą czas. Forum jest neutralne światopoglądowo. Szanujemy prawo do wolności wypowiedzi, w tym także do wypowiedzi kontrowersyjnych.

2. Na forum przestrzegamy obowiązującego prawa oraz powszechnie przyjętych norm etycznych. Niedopuszczalne jest wzniecanie nienawiści, nawoływanie do przemocy, poniżanie kogoś. Nie można ubliżać, szydzić, stosować wulgaryzmów i pomówień.

3. Stosujemy się do zasad specyficznych dla internetu. W szczególności zabronione jest spamowanie, flood i trollowanie. Przeciwdziałamy reklamie. Szanujemy swoją anonimowość w sieci.

4. W swoich wypowiedziach na forum staramy się stosować zasady netykiety. Dążymy do tego, żeby wypowiadać się na temat, w sposób zrozumiały oraz poprawnie stylistycznie i ortograficznie. Nie traktujemy forum jak czatu.

5. Wypowiedzi należy umieszczać we właściwie wybranych działach i tematach - w przypadku niezastosowania się do tej zasady - posty i topiki mogą zostać przesunięte przez administratorów lub moderatorów.

6. W bardzo specyficznych sytuacjach, administrator lub moderator może usunąć wypowiedź użytkownika. Dotyczy to na przykład pornografii dziecięcej, nienawiści rasowej, wyszydzania ułomności, lub innych wypowiedzi w podobnym stopniu nieetycznych. Także w przypadku podawania na forum czyichś danych osobowych.

7. Należy stosować się do uwag moderatorów i administratorów. Za rażące naruszenie regulaminu moderator lub administrator może udzielić ostrzeżenia. Trzy ostrzeżenia skutkują miesięcznym wykluczeniem z forum. Następne trzy ostrzeżenia powodują wykluczenie ostateczne.

8. Nie można wymagać, żeby moderatorzy i administratorzy interweniowali w każdym konflikcie między użytkownikami. Nie można również domagać się usunięcia swojego konta.

9. Wszyscy odpowiadamy za kształt forum i za to, jak będziemy się tutaj czuli. Wymagając od innych, wymagajmy również od siebie. Postarajmy się stworzyć to miejsce wyjątkowym.


Ostatnio zmieniony przez AliAs99 dnia Śro 1:46, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
yapp
Łosiu


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 66 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: http://www.trzydziestolatki.fora.pl/

PostWysłany: Śro 1:32, 04 Mar 2009    Temat postu:

Aproxymat napisał:
Yapp przypomniał regulamin nadrzędny
Ja go nie tyle przypomniałem, co uważam, że tak jak ustawa gminna nie moze być sprzeczna z konstytucją, tak regulamin tego forum nie może być sprzeczny z regulaminem "fora.pl". Jeśli więc ktoś pokusi się o kliknięcie tego linku to znajdzie tam paragrafy o duplikowaniu, floodowaniu, pornografii i inne typowe bzdety z typowych regulaminów - chyba zamiast to powtarzać, wystarczy link? Tongue out (1)
I wcale nie uważam, że regulamin ma być dowcipny. Jak stoją naprzeciwko siebie dwa nicki czerwone ze złości, to takie ozdobniki im wiszą nacią od pietruszki. Regulamin ma być prosty i skuteczny, bo nie ma na forum innego ciała odwoławczego w przyp;adku konfliktu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yapp
Łosiu


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 66 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: http://www.trzydziestolatki.fora.pl/

PostWysłany: Śro 1:38, 04 Mar 2009    Temat postu:

Aproxymat napisał:
w przypadku Yappa, jak rozumiem, ostatnie zdanie dotyczy zakładania sobie topików wedle uznania w dowolnych miejscach?
a także nie wycinanie postów z topików i nie usuwanie całych postów. Nawet, jeśli założyciel będzie w tej sprawie zabiegał - wychodzę z założenia, że zakładając topik zaprosił pozostałych do dyskusji, więc trochę nieelegancko jest wypowiedzi innych userów spuszczać do zlewu (jakkolwiek administracji wydają się owe wpisy bez znaczenia)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yapp
Łosiu


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 66 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: http://www.trzydziestolatki.fora.pl/

PostWysłany: Śro 2:29, 04 Mar 2009    Temat postu:

AliAs99 napisał:

7. Należy stosować się do uwag moderatorów i administratorów. Za rażące naruszenie regulaminu moderator lub administrator może udzielić ostrzeżenia. Trzy ostrzeżenia skutkują miesięcznym wykluczeniem z forum. Następne trzy ostrzeżenia powodują wykluczenie ostateczne.

Brakuje mi wyjaśnienia, w jaki sposób ostrzeżenia/wykluczenia są kasowane. I jak ma się wykluczenie do "nie-usuwania" nicka? jakaś furtka się pojawiła

I w ogóle strasznie długi ten regulamin


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yapp
Łosiu


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 66 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: http://www.trzydziestolatki.fora.pl/

PostWysłany: Śro 2:45, 04 Mar 2009    Temat postu:

AliAs99 napisał:
5. Wypowiedzi należy umieszczać we właściwie wybranych działach i tematach - w przypadku niezastosowania się do tej zasady - posty i topiki mogą zostać przesunięte przez administratorów lub moderatorów.
Proponuje zmienić z "właściwie wybranych tematach" na "tematach uzgodnionych z administracją" Tongue out (1) reszta będzie wtedy pasować. Albo zdefiniować pojęcie "właściwie", co może nie być trywialne. W obecnym kształcie paragraf daje nieograniczone pole do interpretacji adminowi, co z pewnością jest bardzo wygodne (dla admina)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AliAs99
Gość





PostWysłany: Śro 8:04, 04 Mar 2009    Temat postu:

yapp napisał:
Brakuje mi wyjaśnienia, w jaki sposób ostrzeżenia/wykluczenia są kasowane. I jak ma się wykluczenie do "nie-usuwania" nicka? jakaś furtka się pojawiła

Moim zdaniem ostrzeżenia nie powinny być automatycznie (po jakimś czasie) umarzane. Ale nie upieram się przy tym i mogę o tym rozmawiać.
Nieusuwanie nicka na prośbę użytkownika ma być obroną przed stosowaniem szantażu. Żeby być spójnym z tą koncepcją, może rzeczywiście w punkcie 7. zamiast pisać o wykluczeniu, można użyć słowa - blokowanie.

yapp napisał:
I w ogóle strasznie długi ten regulamin

Można jakieś punkty wyrzucić, a jakieś skrócić. A potrzeba konkretów.

yapp napisał:
Proponuje zmienić z "właściwie wybranych tematach" na "tematach uzgodnionych z administracją" Tongue out (1) reszta będzie wtedy pasować. Albo zdefiniować pojęcie "właściwie", co może nie być trywialne. W obecnym kształcie paragraf daje nieograniczone pole do interpretacji adminowi, co z pewnością jest bardzo wygodne (dla admina)

Jakiś punkt o przenoszeniu jest bezwzględnie potrzebny. Inaczej nie można byłoby tego robić, a w niektórych sytuacjach - jest to konieczność.
Sformułowania o "tematach uzgodnionych z administracją" - oczywiście być nie powinno. A wiec jak o tym napisać?


Ostatnio zmieniony przez AliAs99 dnia Śro 8:05, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
yapp
Łosiu


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 66 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: http://www.trzydziestolatki.fora.pl/

PostWysłany: Śro 8:33, 04 Mar 2009    Temat postu:

AliAs99 napisał:
Moim zdaniem ostrzeżenia nie powinny być automatycznie (po jakimś czasie) umarzane. Ale nie upieram się przy tym i mogę o tym rozmawiać.

Chodzi o to, żeby zdefiniować w jaki sposób ostrzeżenia są anulowane. Inaczej mamy sytuację taką jak z Glusiem, ktoś nosi przez 2 lata swoje dwa ostrzeżenia, potem dostaje jeszcze jedno i co, zbanowanie? Początkowa propozycja Apro, żeby tworzyć komisje do anulowania (5 albo 15 nicków) wydaje mi się mało praktyczna. Stąd pomysł z umarzaniem po jakimś czasie, z automatu.

AliAs99 napisał:
Jakiś punkt o przenoszeniu jest bezwzględnie potrzebny. Inaczej nie można byłoby tego robić, a w niektórych sytuacjach - jest to konieczność.
To może wystarczy skonkretyzować te "niektóre sytauacje"? Jak na razie bierząca praktyka jest taka, że admin przenosi topiki kierując się własnym widzimisiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AliAs99
Gość





PostWysłany: Śro 8:48, 04 Mar 2009    Temat postu:

Gdybym umiał jasno i w skrócie skonkretyzować te sytuacje, zrobiłbym to w projekcie regulaminu. Proszę o propozycję.

Co do automatycznego kasowania ostrzeżeń, mogę wyobrazić sobie użytkownika, który będzie na forum zaglądał co dwa miesiące na przykład, tylko po to, żeby naubliżać innemu użytkownikowi. W/g Pana propozycji, yapp, nigdy bana nie dostanie.
Ale może rzeczywiście można pozbyć się balastu ostrzeżeń za "dobre sprawowanie". Tylko znów nie umiem tego skonkretyzować.


Ostatnio zmieniony przez AliAs99 dnia Śro 8:51, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
animavilis
Gość





PostWysłany: Śro 9:13, 04 Mar 2009    Temat postu:

No to jeszcze jedna propozycja, żebyśmy mieli z czego wybierać
- kompilacja projektów poprzednich. Mimo szczerych wysiłków nie udało mi się tego skrócić




REGULAMIN WEWNĘTRZNY FORUM „Po 30-tce - niezwykła strona niezwykłych użytkowników”

Forum przeznaczone jest, w zasadzie, dla ludzi dojrzałych – trzydziestoletnich lub starszych. Tworzymy je, gdyż potrzebujemy miejsca w sieci, gdzie będziemy swobodnie wymieniać swoje myśli, poglądy oraz, po prostu, spędzać ze sobą czas. Forum jest neutralne światopoglądowo. Szanujemy prawo do wolności wypowiedzi, w tym także wypowiedzi kontrowersyjnych.


I ZASADY OGÓLNE

Rejestrując się tu, zgadzasz się na:

1. przestrzegać obowiązującego prawa, powszechnie przyjętych norm etycznych oraz zasad kultury osobistej;
2. dochowywać zasad [link widoczny dla zalogowanych] - w tym: zakazu [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych] oraz prowadzenia akcji reklamowych;
3. nie traktować forum jako czatu.



II ORGANIZACJA FORUM


Forum podzielone jest na działy tematyczne, wewnątrz których zakłada się związane z charakterem działu wątki – topiki.

Sugerujemy:

1. pisać na temat danego topiku;
2. przemyśleć zasadność umieszczenia danego postu w konkretnym topiku oraz założenia tematu – w dziale;
3. sprawdzić, czy temat, podobny lub identyczny do tego, jaki chcesz założyć – już nie powstał.

W wyjątkowej sytuacji, gdy dwóch lub więcej użytkowników wchodzi ze sobą w ostry konflikt, wszystkie posty i topiki dotyczące tego sporu jego strony są zobowiązane umieszczać w dziale „Wysypisko”.



III ORGANY FORUM

Na forum działa 4-osobowa Administracja [w składzie: Aproxymat, beata, bobro, AliAs] oraz Moderator działu „Mechaniczna Pomarańcza”.

1. Administracja reaguje w sprawach naruszania zasad ogólnych (dział I, pkt. 1-3);
2. Administracja może reagować w kwestiach uporczywego naruszania zasad organizacyjnych (dział II, pkt. 1-3);
3. Administracja może interweniować w posty userów, jeśli wpływają one na czytelność forum [wklejanie zdjęć o zbyt dużym rozmiarze, dublowanie postów, przypadki zbędnego cytowania, itp.];
4. W szczególnych przypadkach Administracja może usuwać posty o wybitnie nagannej treści (pornografia dziecięca, nienawiść rasowa, wyszydzanie ułomności, podawanie do publicznej wiadomości cudzych danych personalnych i in.);
5. Administracja przenosi posty i wątki skonfliktowanych osób, bez ich uprzedniej zgody, do działu „Wysypisko”.

Działalność Moderatora opiera się na powyższych zasadach, ograniczonych do działu „Mechaniczna Pomarańcza”. W obrębie swojego działu Moderator ma także uprawnienia do usuwania postów nie związanych z tematyką działu.

Przypadki kwalifikujące się do ingerencji Administracji zgłaszane są jawnie, na przeznaczonym do tego celu topiku [link do takiego topiku utworzonego w dziale spraw administracyjnych].



IV KARY

Na forum przewiduje się dwustopniowy katalog kar:

1. Ostrzeżenia – udzielane przez Administrację lub Moderatora w przypadku rażącego naruszania regulaminu. Ostrzeżenia mają charakter czasowy i wygasają automatycznie – w przypadku poprawnego zachowania ukaranego użytkownika – po miesiącu lub wcześniej, na wniosek osoby poszkodowanej;
2. Bany - trzy kolejne ostrzeżenia powodują udzielenie bana przez Administrację, skutkującego miesięcznym wykluczeniem z forum. Ponowna aktywacja następuje po tym okresie lub wcześniej, na wniosek osoby poszkodowanej.

Uwaga!: Decyzje Administracji i Moderatora mają charakter ostateczny i nie należy z nimi polemizować.

Wszyscy odpowiadamy za kształt forum i za to, jak będziemy się tutaj czuli. Wymagając od innych, wymagajmy również od siebie, także w myśl: „nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe”. Postarajmy się stworzyć to miejsce wyjątkowym.
Każdy z Was jest tu mile widzianym gościem!
Powrót do góry
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:22, 04 Mar 2009    Temat postu:

Oooo... Animowy regulamin jest dobry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slepa i brzydka
madonna z wielkim cycem


Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 10000
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 964 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Vondervotteimittiss

PostWysłany: Śro 9:26, 04 Mar 2009    Temat postu:

pomysl beaty uwazam za dziwny z doklejeniem mojego pod spodem, bo cos takiego jak dodatkowy(?) regulamin fakultatywny to jakis oksymoron, chyba ? Think

nie obchodzi mnie w jakiej co bedzie formie, moze byc w poscie, ktory dwukrotnie trzeba po ekranie przewinac. jesli ktos dostanie ostrzezenie, za dzialania niezgodne z regulaminem, to sie kopnie do dzialu i przeczyta.

uwazam, ze w regulaminie nie wolno umieszczac slow "staramy sie" czy "staraj sie"... bo ja sie bardzo staram, zeby nie ublizac ludziom, ale czasem wymsknie mi sie jakas wobec kogs jakas pizda czy kutas, i co? zgodnie z regulaminem staralam sie jak chuj...

moj regulamin podzielony jest na szczegolowe zakazy i nakazy, bo wychodzi na to, ze na tym forum, trzeba wlasnie tak. to jest czytelne - "tak nie mozesz, a tak musisz! plus - lepiej zebys nie robil tego i owego, bo..." regulamin ogolny i powolywanie sie na reguly dobrego wychowania mozna pomiedzy bajki wlozyc. to sie nie sprawdzilo, wiec idzmy dalej. jaki problem w tym, zeby powiedziec glosno, ze sa pewne sprawy, ktore sa na tym forum bolaczka i rozwalily juz niejeden temat?


EDIT: odnosnie postu animy:

pisac na temat topiku? moze lepiej brzmi pisac na temat watku... topik to topic (temat), natomiast tresc i posty to thread (watek). zmienmy wreszcie te nieprawidlowa terminologie, zeby nam maslo maslane nie wychodzilo.

forum jest dla osob trzydziestoletnich i starszych?? a pocalujcie mnie w takim razie w nos! [foch]

nie widze mozliwosci rozwiazania kwestii "nietraktowania forum jak czatu". stawiajmy sobie w regulaminie jakies realne cele - ani nie potrafimy dobrze sprecyzowac czym jest bleblanie, ale tego z forum usunac...

pornografia dziecięca, nienawiść rasowa, wyszydzanie ułomności, podawanie do publicznej wiadomości cudzych danych personalnych i in.- czy kiedykoliek na forum zdarzyl sie przypadek takich tresci????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slepa i brzydka dnia Śro 9:43, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wawi
zerkający zza parkanu


Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice cyberiady...

PostWysłany: Śro 9:55, 04 Mar 2009    Temat postu:

Ja w kwestii czysto technicznej:
Nie mogę sobie wyobrazić, jak, w sytuacji mocno zaognionej,będzie wyglądać trzykrotne ostrzeganie?
Może tak: bezpośrednio pod kontrowersyjną wypowiedzią publiczne ostrzeżenie ustne,> ostrzeżenie z wpisaniem 'do akt',>blokada na okres doby /dla ochłonięcia/.Proponuję ostrzegać publicznie, nie bawić się w zakulisowe gierki przez PW. Bedzie bardziej skuteczne.
No i gdzie statystyki ostrzeżeń? W prywatnym kajeciku? W dziale u Pieknej Czarnookiej /statystyki/? W pamięci?
Najważniejsza, myślę, jest szybkość działania, zanim sytuacja rozwinie się w powszechną rozpierduchę.
No to trzeba będzie Adminom jakieś łóżka chyba zafundować..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
animavilis
Gość





PostWysłany: Śro 10:02, 04 Mar 2009    Temat postu:

slepa i brzydka napisał:

pornografia dziecięca, nienawiść rasowa, wyszydzanie ułomności, podawanie do publicznej wiadomości cudzych danych personalnych i in.- czy kiedykoliek na forum zdarzyl sie przypadek takich tresci????

Chyba nie. Ale przecież może się zdarzyć.
Chociaż - to jest tylko szkic, jak dla mnie i tak za obszerny. Sytuacje wymienione powyżej z powodzeniem można wtłoczyć w "naruszanie powszechnie przyjętych form etycznych" [wyszydzanie ułomności] lub zasad prawa [rozpowszechnianie pornografii, nienawiści rasowej, ujawnienia wbrew woli danych osobowych].
Powrót do góry
EMES
emerytowany hank moody


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 7868
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1187 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Śro 10:15, 04 Mar 2009    Temat postu:

nie mogę się zgodzić co do tych wulgaryzmów

wiadomo że w słowie pisanym nie klnę jak szewc ale czasem, na jakieś zjawisko po prostu trzeba odreagować.

zastanawia mnie punkt który od razu będzie olewany przez większość, czyli nie robić sobie czatu jak to będzie przestrzegane i jakie będą wytyczne czy to już czat czy jeszcze nie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bea.ta
apiratka


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 3801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 219 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:07, 04 Mar 2009    Temat postu:

Jeszcze inaczej :

Chciałbym/Chciałabym :
Chciałbym /Chciałabym by to forum było dla ludzi, nie dla trolli, botów ani agresorów,
Chciałbym/Chciałabym prowadzić tu swobodna dyskusję nawet na tematy poważne , kontrowersyjne czy też prowokacyjne. Jestem dorosłym człowiekiem i chce by szanowano moje poglądy mimo ich odmienności.
Chciałbym/chcialabym by mie nie sugerowano, że jestem Kimś innym niż jestem i nie drążono tego tematu bezpodstawnie.
Chciałbym/chciałabym by na forum nie wietrzono spisku przeciewko ludzkości.
Dobrze by było gdyby nie podważano mojego stanu świadomości, nie gnojono i nie stosowano wobec mnie innych epitetów.
Chciałbym/Chciałabym założyć temat ze świadomością, że skoro ja wiem czemu robię to w tym dziale to nie będzie to podważane przez userów.
Chciałbym/Chciałabym móc decydować o tym czy chce tu być czy nie.

Ze swojej strony obiecuję nie być botem, trollem ani agresorem.
Obiecuje prowadzić swobodne dyskusje na tematy różne i nie zagadywać topika wątkami zbyt obocznymi.
Jestem dorosłym człowiekiem i obiecuje szanować poglądy innych , nawet jeśli nie są mi bliskie. Jestem gotowy na by takie tematy omijać.
Nie będę Kimś innym niż jestem. Jeden nick , jedna tożsamość.
Nie będę wichrzył i nie ulegnę sugestiom na temat teorii spisku.
Nie będę nauczał i pełnił misji bo nie jestem jedynym sprawiedliwym.
Nie będąc nazywany gnojem, idiotą czy też nienormalnym tym samym nie będę się tak zachowywał, to jest oczywiste.
Jeśli założę temat , zastanowię się czy chce go założyć w miejscu do tego przeznaczonym. Nie będę robił na przekór Bo Tak.
Jeśli mnie Ktoś wkurwi to mu napiszę o tym na PW. Nie potrzebuje sędziów i 10 ławników do konfrontacji.
Jeśli zdecyduje o zaprzestaniu pisania na forum nie będę tego robić w sposób spektakularny, odejdę po cichu bo tak chcę.

Kwestię administrowania zostawiam administratorom po to tu są.
Jeśli mnie skrzywdzą to ich o tym poinformuję.


To jest mój regulamin. Wewnętrzny.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Sprawy techniczne i administracyjne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 6 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin