Forum po 30-tce Strona Główna po 30-tce
niezwykła strona niezwykłych użytkowników
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poziom nauczania osiagnął dno .. i zszedł o metr niżej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Po 30-tce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:41, 09 Maj 2014    Temat postu:

W2 napisał:
pogłoska napisał:
Czysty pragmatyzm. Po co tracić czas na tzw. samodzielne myślenie, jeśli to już wymyślone, napisane i gotowe. Jak wyważanie otwartych bram.
Nowa umiejętność to wyszukanie, ocena i ewentualnie przetworzenie i dopasowanie.


Popieram Twoje zdanie, bo to taka prakseologia w dziedzinie intelektualnej.
Oczywiście, że szybki przepływ informacji nie zachęca do samodzielnego zdobywania określonej wiedzy, lecz po co? Jak piszesz - jest to wyważanie otwartych drzwi. Ten czas można przeznaczyć na pracę koncepcyjną. A w ogóle jest to nowa jakość, która pcha świat ku rozwoju cywilizacyjnemu.

To, że Ty to napisałeś zdumiewa mnie najbardziej! Jaka koncepcyjna praca u młodzieży, która potrafi "korzystać z zasobów". Koncepcyjna praca jest dostępna tylko ludziom, którzy potrafią podejść do rozwiązywanego problemu kreatywnie, a nie pozostawać w tej dziedzinie na etapie umiejętności składania klocków LEGO. Podanych zostało w czasie tej dyskusji kilka przykładów tego, co Nudziarz określił jednoznacznie:
"...Nieprawdą jest iż szkoła uczy samodzielnego myślenia.
Wypuszcza młodzież totalnie bezmyślną...."
Używanie żadnych mądrych słówi okrągłych zwrotów nie zmienia tego obrazu i go nie przenosi na inny poziom.
Dałem już przykład znajomego, bezskutecznie poszukującego konstruktorów wśród absolwentów Politechniki. Powiem, że powinienem być wdzięczny za te tabuny młodych inżynierów "potrafiących korzystać z zasobów" ale nie potrafiących samodzielnie myśleć. Po prostu dzięki temu mam ciągle zlecenia na opracowywanie koncepcji urządzeń lub korektę już gotowych projektów, ale tylko według ich młodych konstruktorów. Najlepszym przykładem był projekt urządzenia zaprojektowanego za pomocą genialnego "korzystania z zasobów" przez młodych konstruktorów z 6 letnim stażem. Robione to wszystko było jak trzeba - oczywiście z użyciem AutoCAD. Okazało się, że wprowadzenie do projektu kilku części naszkicowanych "od ręki" na kawałku papieru zmniejszyło ilość podzespołów o prawie połowę, a koszt wykonania urządzenia spadł o prawie 30%.
Tak sobie myślę, że w tej sytuacji opowiastki o wyższości nauki "korzystania z zasobów" nad rzetelnym wdrażaniem samodzielnego myślenia od początku edukacji oraz nazywanie tego z użyciem nawet najbardziej wyszukanej terminologii, jest po prostu infantylne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:48, 09 Maj 2014    Temat postu:

pogłoska napisał:
W2 napisał:
A w ogóle jest to nowa jakość, która pcha świat ku rozwoju cywilizacyjnemu.


Widzisz, tu zdania są podzielone.
Jedni mówią, że do rozwoju inni, że do upadku.
Myślę, że to jakaś nowa zdolność adaptacyjna i wierzę, że nie będzie ślepą uliczką ewolucji.

Ośmielę się napisać, że termin nowa zdolność adaptacyjna, jest w zasadzie tylko ładnie i inteligentnie brzmiącym terminem, świetnie brzmiącym w sprawozdaniach i niewiele wnoszacych założeniach programowych. One muszą ładnie brzmieć i zawierać okrągłe zwroty, żeby inni "mądrzy" za to zapłacili. Ośmielę się także nieśmiało wtrącić obrazoburczą uwagę, że wiara jako taka, ma niewiele wspólnego z opisem rzeczywistości i z logiką... Sorry...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Formalny dnia Pią 20:51, 09 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogłoska
maszynista z Melbourne


Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 4672
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 336 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z o2
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 20:50, 09 Maj 2014    Temat postu:

Formalny napisał:
Ośmielę się także nieśmiało wtrącić obrazoburczą uwagę, że wiara jako taka, ma niewiele wspólnego z opisem rzeczywistości i z logiką... Sorry...


Żyjesz w inżynierskiej iluzji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slepa i brzydka
madonna z wielkim cycem


Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 10000
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 964 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Vondervotteimittiss

PostWysłany: Pią 20:50, 09 Maj 2014    Temat postu:

laczac wypowiedzi pogloski i hachicko, odnosze takie wrazenie, ze pewne (nie)prawidlowosci w relacjach ministerstwo->szkola->nauczyciel->uczen, wyksztalcily sie na zasadzie mechanizmu obronnego albo proby sprostania pewnym standardom, pomimo, ze w praktyce sa one bezuzyteczne i psuja, zamiast budowac.

byc moze powoli zaczynam tez odnajdywac pewna plaszczyzne wspolna pomiedzy tym, co ja pisze, a tym, co pisze pogloska. (ot, za duzo powiedziane. wroc! zaczynam dokladnie widziec, w czym sie nie zgadzamy.) obie wiemy i rozumiemy potrzebe wielu gruntownych zmian w systemie edukacji. pogloska widzi wiele nadziei w dostepnosci najnowszych technik i zasobow, ja jednak niestety widze tylko niebezpieczenstwa plynace z niewlasciwego wykorzystywania tych zasobow, bo nie moge przeciez zaprzeczyc, ze sama poszukuje wiedzy w internecie i byloby hipokryzja, zaprzeczanie temu, ile fantastycznych informacji uzyskalam z roznorodnych stron internetowych, badz materialow zamieszczonych w sieci. jednak ja to robie, po nie musze, ale chce. i dlatego taka motywacja ma dla mnie wieksza wartosc, niz potrzeba wyrobienia normy lub rocznego planu.

skad u mnie ten sceptycyzm? jakos tak mysle sobie, ze ludzie w wiekszosci to jednak leniwe malpy sa... Tongue out (1)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:51, 09 Maj 2014    Temat postu:

pogłoska napisał:
Czysty pragmatyzm. Po co tracić czas na tzw. samodzielne myślenie, jeśli to już wymyślone, napisane i gotowe. Jak wyważanie otwartych bram.
Nowa umiejętność to wyszukanie, ocena i ewentualnie przetworzenie i dopasowanie.


No i mamy planetę małp.
Czyste odtwarzanie przy całkowitym braku kreatywności, która to kreatywnośc jest motorem rozwoju i postępu.
Społeczeństwo perfekcyjnych kopistów.
A gdzie twórcy ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nudziarz dnia Pią 20:52, 09 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:55, 09 Maj 2014    Temat postu:

pogłoska napisał:
Formalny napisał:
Ośmielę się także nieśmiało wtrącić obrazoburczą uwagę, że wiara jako taka, ma niewiele wspólnego z opisem rzeczywistości i z logiką... Sorry...


Żyjesz w inżynierskiej iluzji.

Droga i urocza Pogłosko! To niestety jest tylko następny okrągły zwrot, mający brzmieć efektownie, a w dodatku czystej wody oksymoron...
"Inżynierska iluzja"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kewa
optymistyczna realistka


Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 24976
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1879 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: prawie Wrocław

PostWysłany: Pią 20:57, 09 Maj 2014    Temat postu:

Żeby było jasne - nie bronię systemu edukacji! Bronię samej młodzieży. Że system zdolnych nie zepsuje to wiemy, czego przykładem jest chociażby Ślepa i nie tylko. O ile matura jest prawie dla wszystkich, o tyle uważam, że studia powinni kończyć wyselekcjonowani uczniowie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
W2
maszynista z Melbourne


Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 89 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:58, 09 Maj 2014    Temat postu:

pogłoska napisał:
Widzisz, tu zdania są podzielone.
Jedni mówią, że do rozwoju inni, że do upadku.
Myślę, że to jakaś nowa zdolność adaptacyjna i wierzę, że nie będzie ślepą uliczką ewolucji.


Bo to jest konflikt pokoleń, skoro my, piszący tutaj jesteśmy po 30-tce. Ale ja przyznaję rację Mickiewiczowi, gdzie w "Oda do Młodości" Chwali młodzież.
I życie też ich preferuje, bo niedługo będą mieli rację, a może już mają? My już niebawem zostaniemy odstawieni na boczny tor, lub już tam jesteśmy. Ty nie, pogłosko, boś młoda, ale ja tak.
W przyszłości nie będzie miejsca na indywidualną wiedzę, lecz jeden wielki umysł składający się z trybików z poszczególnych zwykłych umysłów. Te umysły będą wąsko wyspecjalizowane, a w ogólnej wiedzy ograniczone. Arystotelesy i inni myśliciele należą do przeszłości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogłoska
maszynista z Melbourne


Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 4672
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 336 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z o2
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 20:59, 09 Maj 2014    Temat postu:

slepa i brzydka napisał:
obie wiemy i rozumiemy potrzebe wielu gruntownych zmian w systemie edukacji. pogloska widzi wiele nadziei w dostepnosci najnowszych technik i zasobow, ja jednak niestety widze tylko niebezpieczenstwa plynace z niewlasciwego wykorzystywania tych zasobow,


Nie, nie widzę nadziei w dostępności najnowszych technik, traktuję je jak nowy element środowiska, który wpływa na sposób pracy, zachowanie, spędzanie czasu wolnego młodych ludzi i przede wszystkim na sposób przyswajania i wykorzystywania wiedzy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pogłoska dnia Pią 21:00, 09 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogłoska
maszynista z Melbourne


Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 4672
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 336 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z o2
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:02, 09 Maj 2014    Temat postu:

nudziarz napisał:

Społeczeństwo perfekcyjnych kopistów.
A gdzie twórcy ?


Twórcy zawsze stanowili niewielki procent.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:05, 09 Maj 2014    Temat postu:

Kewa napisał:
Żeby było jasne - nie bronię systemu edukacji! Bronię samej młodzieży. Że system zdolnych nie zepsuje to wiemy, czego przykładem jest chociażby Ślepa i nie tylko. O ile matura jest prawie dla wszystkich, o tyle uważam, że studia powinni kończyć wyselekcjonowani uczniowie.

I tu popełniasz błąd
Dlaczego mateura ma byc dla wszystkich, skoro jest jednocześnie biletem wstępu na studia ?
Dlaczego my , jako społeczeństwo mamy płacić za kształcenie ludzi ( choćby przez rok, czy dwa ), którzy okazali się intelektualną pomyłka ?
Myślę, ze właśnie matura winna być ( przy obecnym systemie oswiaty) swoistym sitem oddzielajacym ziarno od plew.

Skądinąd działało by to w dłuższym okresie czasu. Jeli okazałoby się nagle, ze maturę zdaje 20% abiturietów, rodzice zwyczanie nei wysylaliby słanbeuszy do liceów. Zapełniłyby sie zawodowki i zrobiloby się normalniej.
A po kilku latach znow maturę zdawałoby 70 % abiturientów. Tyle że było by ich o połowę mniej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hachiko
Gość





PostWysłany: Pią 21:05, 09 Maj 2014    Temat postu:

slepa i brzydka napisał:
laczac wypowiedzi pogloski i hachicko, odnosze takie wrazenie, ze pewne (nie)prawidlowosci w relacjach ministerstwo->szkola->nauczyciel->uczen, wyksztalcily sie na zasadzie mechanizmu obronnego albo proby sprostania pewnym standardom, pomimo, ze w praktyce sa one bezuzyteczne i psuja, zamiast budowac.

byc moze powoli zaczynam tez odnajdywac pewna plaszczyzne wspolna pomiedzy tym, co ja pisze, a tym, co pisze pogloska. (ot, za duzo powiedziane. wroc! zaczynam dokladnie widziec, w czym sie nie zgadzamy.) obie wiemy i rozumiemy potrzebe wielu gruntownych zmian w systemie edukacji. pogloska widzi wiele nadziei w dostepnosci najnowszych technik i zasobow, ja jednak niestety widze tylko niebezpieczenstwa plynace z niewlasciwego wykorzystywania tych zasobow, bo nie moge przeciez zaprzeczyc, ze sama poszukuje wiedzy w internecie i byloby hipokryzja, zaprzeczanie temu, ile fantastycznych informacji uzyskalam z roznorodnych stron internetowych, badz materialow zamieszczonych w sieci. jednak ja to robie, po nie musze, ale chce. i dlatego taka motywacja ma dla mnie wieksza wartosc, niz potrzeba wyrobienia normy lub rocznego planu.

skad u mnie ten sceptycyzm? jakos tak mysle sobie, ze ludzie w wiekszosci to jednak leniwe malpy sa... Tongue out (1)



Właśnie tak. I ten system samoobrony jest niekorzystny dla uczniów, o ironio. Do tego dochodzą programy - stop agresji w szkole, wiem co jem, wspieramy talenty , szkoła z klasą, akcje charytatywne, które realizowane są poprzez nieustające konkursy,apele, szkolenia, wystawy, zbiórki, za którymi stoją nauczyciele mający koncentrować się na tym co przekazują uczniom. Uczniowie brani są nierzadko z łapanki, bo mało kto ma ochotę zarywać lekcje. To powoduje chaos i wybiórczą naukę.
Powrót do góry
slepa i brzydka
madonna z wielkim cycem


Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 10000
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 964 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Vondervotteimittiss

PostWysłany: Pią 21:06, 09 Maj 2014    Temat postu:

pogłoska napisał:
slepa i brzydka napisał:
obie wiemy i rozumiemy potrzebe wielu gruntownych zmian w systemie edukacji. pogloska widzi wiele nadziei w dostepnosci najnowszych technik i zasobow, ja jednak niestety widze tylko niebezpieczenstwa plynace z niewlasciwego wykorzystywania tych zasobow,


Nie, nie widzę nadziei w dostępności najnowszych technik, traktuję je jak nowy element środowiska, który wpływa na sposób pracy, zachowanie, spędzanie czasu wolnego młodych ludzi i przede wszystkim na sposób przyswajania i wykorzystywania wiedzy.


jezeli patrzysz na to tak bezkrytycznie, idealistycznie wrecz bym rzekla i nie uwzgledniasz mojego krytycznego punktu widzenia na temat tych technik i ich (dokonujacego sie juz) zlego wplywu na nauke oraz spoleczenstwo, to musze Cie poglosko zmartwic, ale jednak to jest właśnie nic innego, jak zywienie nadziei.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:06, 09 Maj 2014    Temat postu:

W2 napisał:

(...)
Te umysły będą wąsko wyspecjalizowane, a w ogólnej wiedzy ograniczone. Arystotelesy i inni myśliciele należą do przeszłości.

Przeraziłem się! Twierdzisz, że maksymalnie wąska specjalizacja i ograniczenie umiejętności człowieka do korzystania z "gotowców" jest synonimem pojęcia "kreatywność"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:07, 09 Maj 2014    Temat postu:

pogłoska napisał:
nudziarz napisał:

Społeczeństwo perfekcyjnych kopistów.
A gdzie twórcy ?


Twórcy zawsze stanowili niewielki procent.

Tyle, ze nie zostawiasz dla nich niejsca.

Proponujesz system tworzenia kopistów, a nie system w którym kopisci są naturalnym ( i ilościowo znaczącym ) odpadem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kewa
optymistyczna realistka


Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 24976
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1879 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: prawie Wrocław

PostWysłany: Pią 21:10, 09 Maj 2014    Temat postu:

nudziarz napisał:

I tu popełniasz błąd
Dlaczego mateura ma byc dla wszystkich, skoro jest jednocześnie biletem wstępu na studia ?

Nie popełniam
Matura jest dla średniaków i kropka. Czasem jednostki potrzebują czasu, by dojrzeć. No i ten system edukacji promujący średniaków. Obawiam się, że na etapie matury odpadali by niepokorni lub nieprzystosowani.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hachiko
Gość





PostWysłany: Pią 21:10, 09 Maj 2014    Temat postu:

W2 napisał:
pogłoska napisał:
Widzisz, tu zdania są podzielone.
Jedni mówią, że do rozwoju inni, że do upadku.
Myślę, że to jakaś nowa zdolność adaptacyjna i wierzę, że nie będzie ślepą uliczką ewolucji.


Bo to jest konflikt pokoleń, skoro my, piszący tutaj jesteśmy po 30-tce. Ale ja przyznaję rację Mickiewiczowi, gdzie w "Oda do Młodości" Chwali młodzież.
I życie też ich preferuje, bo niedługo będą mieli rację, a może już mają? My już niebawem zostaniemy odstawieni na boczny tor, lub już tam jesteśmy. Ty nie, pogłosko, boś młoda, ale ja tak.
W przyszłości nie będzie miejsca na indywidualną wiedzę, lecz jeden wielki umysł składający się z trybików z poszczególnych zwykłych umysłów. Te umysły będą wąsko wyspecjalizowane, a w ogólnej wiedzy ograniczone. Arystotelesy i inni myśliciele należą do przeszłości.



Tak sądzisz? To mi wygląda na regres nie na postęp, przynajmniej w duchowości i decydowaniu o sobie.
Powrót do góry
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:11, 09 Maj 2014    Temat postu:

]
W2 napisał:

(...)
Te umysły będą wąsko wyspecjalizowane, a w ogólnej wiedzy ograniczone. Arystotelesy i inni myśliciele należą do przeszłości.

[/quote]
Znaczy się - wszystko już wymyslono ???
No ja pierdu!


właśnie kolego sympatyczny rozwaliłes cywilizację!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
W2
maszynista z Melbourne


Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 89 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:13, 09 Maj 2014    Temat postu:

Formalny napisał:

To, że Ty to napisałeś zdumiewa mnie najbardziej! Jaka koncepcyjna praca u młodzieży, która potrafi "korzystać z zasobów".


Jako młody człowiek miałem najwięcej twórczych niestandardowych pomysłów. Z wiekiem też, lecz już schematycznych.

Cytat:
"...Nieprawdą jest iż szkoła uczy samodzielnego myślenia.


Zgadza się, bo szkoła nigdy samodzielnego myślenia nie uczyła. Ona zwiększa tylko zasób wiedzy i kształci sprawność intelektualną. Samodzielne myślenie i kreatywność dane są tylko małemu procentowi ludzi, który pchają świat naprzód. Zdecydowana większość są zwykłymi wyrobnikami nawet, gdy zwią się intelektualistami.

Cytat:
Najlepszym przykładem był projekt urządzenia zaprojektowanego za pomocą genialnego "korzystania z zasobów" przez młodych konstruktorów z 6 letnim stażem. Robione to wszystko było jak trzeba - oczywiście z użyciem AutoCAD. Okazało się, że wprowadzenie do projektu kilku części naszkicowanych "od ręki" na kawałku papieru zmniejszyło ilość podzespołów o prawie połowę, a koszt wykonania urządzenia spadł o prawie 30%.


I ja z takim problemem się spotkałem. Zwolniłem inżyniera i sam wróciłem do projektowania. Robię szkice od ręki i daję programiście na AutoCad, który równocześnie pisze program na maszynę. Rzeczywiście to jest taniej, bo nie ma zbędnych elementów, a i stanowisko niepotrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nudziarz
męska zołza


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14583
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1176 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:13, 09 Maj 2014    Temat postu:

Kewa napisał:
nudziarz napisał:

I tu popełniasz błąd
Dlaczego mateura ma byc dla wszystkich, skoro jest jednocześnie biletem wstępu na studia ?


Matura jest dla średniaków i kropka.

Nieprawda.
Matura to egzamin na studia !
Albo zmien system nauczania, albo swoje zdanie.

Studia to nie miejsce dla śreniaków !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Po 30-tce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 6 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin